Wij doen onze uiterste best om om zorg zo goed mogelijk te leveren en de kwaliteit hiervan zo goed mogelijk te waarborgen. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat er een geschil ontstaan. Hier hopen wij zo goed mogelijk uit te komen en de feedback nemen wij uiteraard mee in onze overleggen om de kwaliteit en de ervaringen van mensen zo goed mogelijk te houden.
Mocht je een klacht hebben staat hieronder de procedure voor klachten:
Klachten procedure deelnemers Stap 1: Bespreek de klacht met de hulpverlener. Dit kan ook via de mail opgestart worden mailadres: info@joyridezorg.nl. Stap 2: U kunt de vertrouwenspersoon van de hulpverlener vragen of hij/zij bereid is om klachten (over de geleverde zorg) van medewerkers, die het lastig vinden om dit direct bij de hulpverlener ter sprake te brengen, te ontvangen en behandelen. Stap 3: Indien je er niet uitkomt met de vertrouwenspersoon of de hulpverlener kan er via www.erisietsmisgegaan.nl telefonisch: 035-2031585 of per mail: info@erisietsmisgegaan.nl Voor meer informatie over het reglement van de Landelijke Klachtencommissie zie: www.erisietsmisgegaan.nl Schrijf een brief of E-mail naar de klachtencommissie. Vermeld in de brief: • Jouw naam, adres, telefoonnummer en dat van je wettelijke vertegenwoordiger of van diegene die je helpt bij het maken van de brief. • De naam, adres en telefoonnummer van de organisatie en de persoon over wie je een klacht indient; • Een zo’n uitgebreid mogelijke beschrijving van de gebeurtenis waarover je een klacht hebt; • De reden waarom je hier een klacht over hebt; • Een beschrijving over wat je al hebt ondernomen om tot een oplossing van de klacht te komen.