Klachten procedure deelnemers Stap 1: Bespreek de klacht met de hulpverlener. Dit kan ook via de mail opgestart worden mailadres: info@joyridezorg.nl. Stap 2: U kunt de vertrouwenspersoon van de hulpverlener vragen of hij/zij bereid is om klachten (over de geleverde zorg) van medewerkers, die het lastig vinden om dit direct bij de hulpverlener ter sprake te brengen, te ontvangen en behandelen. Stap 3: Indien je er niet uitkomt met de vertrouwenspersoon of de hulpverlener kan er via www.erisietsmisgegaan.nl telefonisch: 035-2031585 of per mail: info@erisietsmisgegaan.nl Voor meer informatie over het reglement van de Landelijke Klachtencommissie zie: www.erisietsmisgegaan.nl Schrijf een brief of E-mail naar de klachtencommissie. Vermeld in de brief: • Jouw naam, adres, telefoonnummer en dat van je wettelijke vertegenwoordiger of van diegene die je helpt bij het maken van de brief. • De naam, adres en telefoonnummer van de organisatie en de persoon over wie je een klacht indient; • Een zo’n uitgebreid mogelijke beschrijving van de gebeurtenis waarover je een klacht hebt; • De reden waarom je hier een klacht over hebt; • Een beschrijving over wat je al hebt ondernomen om tot een oplossing van de klacht te komen.